Ukoliko vam se dogodi da zaboravite lozinku, pristup svom nalogu možete vratiti resetovanjem lozinke. Sve što je potrebno da uradite je da kliknete na dugme “Prijavite se”, a zatim na “Zaboravili ste lozinku?”, gde ćete dobiti priliku da unesete novu.
Svoje lične podatke uvek možete da izmenite logujući se na svoj nalog, gde, osim promene ličnih informacija, možete pregledati istoriju svojih porudžbina i omiljene proizvode.
Možete da promenite svoju aktivnu email adresu logovanjem na nalog i unošenjem nove email adrese.
Klikom na dugme “Registracija” dolazite do forme u koju je potrebno uneti lične podatke. Nakon popunjavanja ove kratke forme, klikom na dugme “Registruj se” otvarate svoj nalog na sajtu Kukuriku. Na email adresu koju ste uneli će vam stići verifikacioni email sa linkom koji morate da kliknete kako bi aktivirali svoj nalog.
Moguće je plaćanje kreditnim karticama na našoj online prodavnici. Dozvoljeno je plaćanje Visa i Mastercard karticama.
Moguće je izvršiti uplatu gotovinski pouzećem, kreditnom karticom ili uplatnicom u banci ili pošti. Kod plaćanja uplatnicom, rok za uplatu je 2 radna dana, a roba se šalje najkasnije 3 dana nakon evidentirane uplate. Ukoliko se uplata ne izvrši u naznačenom roku, porudžbina će biti stornirana.
Dostava je besplatna za porudžbine preko 2.999 RSD.
Nažalost, plaćanje na rate nije dostupno.
Naravno, ukoliko naručite neki od proizvoda i zatim se predomislite, imate 30 minuta da otkažete svoju porudžbinu.
Nakon izvršene porudžbine, od nas ćete dobiti potvrdni email da je vaša porudžbina uspešno evidentirana.
Nakon potvrde o napravljenoj porudžbini koju ćete dobiti na email, o svakoj promeni statusa porudžbine ćete dobijati izveštaj na željenu email adresu. Pored ovog načina obaveštavanja, status porudžbine možete pratiti i putem svog naloga, gde možete pročitati informacije o statusu svoje porudžbine. Rok za dostavu svuda na teritoriji Srbije je 3 do 4 dana. Ukoliko želite da odredite željeni termin dostave, o tome se možemo dogovoriti.
Trenutno nije moguće naručiti naše proizvode van granica Republike Srbije.
U slučaju da primite proizvode koji su oštećeni ili neispravni, molimo vas da nas kontaktirate u najkraćem mogućem roku na telefon ili email adresu.
Pošto u ponudi imamo proizvode koji su asortimanski, na slikama može biti više artikala. Cena koja je prikazana važi za jedan artikal. Ukoliko vas zanima određeni proizvod iz asortimana, molimo vas da ga naznačite.
Jedan od načina da pronađete ono što želite je korišćenjem tekstualne pretrage, gde unosite željeni termin pretrage. Drugi način je korišćenje navigacionog menija, gde kroz različite kategorije možete doći do traženog proizvoda.
Naravno, naše proizvode možete poručiti čak i ukoliko nemate nalog na sajtu. Dovoljno je da željene porizvode dodate u korpu i nastavite sa procesom plaćanja.
Svoju prvu porudžbinu možete napraviti dodavanjem željenog proizvoda u korpu, nakon čega sledi korak u kome navodite lične podatke i podatke o plaćanju.
Nažalost, ne primamo porudžbine telefonskim putem. Brojevi telefona služe za informisanje ili reklamacije.
Ne primamo porudžbine putem gore navedenih kanala. Jedini način za poručivanje proizvoda je putem potrošačke korpe na sajtu.
Moguća je zamena poručene robe. Za dodatne informacije pozovite nas ili pošaljite email, kako bi napravili dogovor.
Istoriju svojih porudžbina na našem sajtu možete pogledati u okviru stranice svog naloga. Unesite svoje podatke prilikom logovanja i imaćete potpuni uvid u svoju istoriju i mogućnost izmene ličnih informacija.
Trenutno nemamo aplikaciju za našu prodavnicu.
Pošto poslujemo kao isključivo online prodavnica, naše proizvode možete naručiti u bilo koje doba dana ili noći.
Ukoliko vas interesuje da postanete deo Kukuriku tima, kontaktirajte nas sa ličnim informacijama.